<body>
zaterdag 28 maart 2009

Convenantafspraken aanval op de uitval: Cure Or Pay

Vreemd eigenlijk maar tot nu heb ik nog maar één verzoek binnengekregen om een presentatie online te zetten.
Betekent dit dat alle andere presentatoren hun presentatie zelf ergens hebben geplaatst en de link hebben gecommuniceerd met hun publiek? In dat geval krijgen ze in ieder geval geen hits van anderen die de url niet gehoord hebben.
Of moeten we nog wennen aan het online delen van presentaties?

Hoe dan ook, hieronder vindt u die van Henk Ritzen & Annette van Liere van ROC Twente met de titel:
Convenantafspraken aanval op de uitval: Cure Or Pay

Labels:

Blogger Wilfred Rubens reageerde op 29 maart 2009 om 14:43

Ik heb de presentatie van Leon Simons en mijzelf bewust niet online gezet. Zonder toelichting hebben de slides geen betekenis. Ik heb er wel over geschreven.

 
Anonymous Anoniem reageerde op 30 maart 2009 om 14:30

Mijn presentatie staat wel online maar is eigenlijk alleen illustratie voor het verhaal en door de verminking van slideshare (alle spaties weg) niet echt heel interessant. Wat mij betreft dus de moeite van embedden niet echt waard.
http://www.slideshare.net/karinwinters/netwerken-zonder-zien-en-zoenen-1194402

 

Een reactie posten

<< Startpagina


vraag info over deze reis
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing items in a set called Netwerken. Make your own badge here.